پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی

۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱ کد : ۴۶۰۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۳
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی، ۲۶ شهریور ماه، روز ملی اورژانس ۱۱۵ و هفته فوریت های پزشکی را به تلاشگران این عرصه به ویژه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک گفت.
به گزارش وب دا مرکزی ، متن پیام به این شرح است: 

همراهی همیشگی و کوشش های شبانه روزی کارکنان شریف اورژانس پیش بیمارستانی، در سراسر کشور و زحمات قابل تقدیر همکاران در استان به ویژه در بحران های پیاپی؛ نشان از تعهد و دلبستگی این عزیزان به وظیفه خطیر و مقدس نجات جان انسان ها دارد.
پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، با خدمات ارزشمند و تلاش شبانه‌روزی خود بعنوان فرشتگان نجات، برای نجات جان بیماران و مصدومان در تلاشند و با اقدامات به موقع خود زندگی دوباره را برای بیماران به ارمغان می آورند.
۲۶ شهریورماه، فرصتی گرانبها برای ارج نهادن به خدمات بی‌شائبه همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی است که صادقانه و دلسوزانه با اراده‌ای راسخ و با سعه‌ی صدر و به پشتوانه‌ی دانش روز و با مهارت برای نجات جان هموطنان گام برمی دارند.
اینجانب از تلاش های شایسته و ارزشمند تمامی کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک، که به عنوان اولین مدافعان سلامت بر بالین بیماران و مصدومین حاضر می شوند، قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت، توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسئلت می نمایم.

دکتر علیرضا امانی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: اورژانس پیش بیمارستانی مدافعان سلامت روز اورژانس رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر امانی اورژانس 115 استان مرکزی


( ۳ )

نظر شما :